VISUEL BRANDING

Enkelhed
er den ultimative finesse.

Visuelle indtryk fortæller mere end tusinde ord. At kunne kommunikere visuelt har aldrig været vigtigere. 

ALT ER ET SAMARBEJDE

SAMMEN ER DET LYKKEDES AT FORTÆLLE VORES HISTORIER VISUELT.

Payview er markedets hurtigstvoksende virksomhed inden for lønadministration. Hvor de fleste virksomheder, på tværs af brancher, byder ind på “take your mess for less” og optimere for kunden i en fakbrikstankegang, gør Payview noget markant anderledes.

I ord og handling fortæller vi om skræddersyede løsninger, og en kultur bygget på livsbalance, autenticitet og sameksistens. Visuelt har vi sammen med Virtuly brugt rigtig meget tid på at oversætte disse historier til visuelle indtryk.

Jesper Hatting

PAYVIEW (Managing Partner & Stifter)

Branche: Lønadministration

Samarbejdspartnere:
Jesper Hatting, CEO
Camilla Garder Bryde Hansen, Marketing
Steffen Wulff, Salgsdirektør

Web: https://payview.dk

Sammen har vi på storytelling:

  • Fundet ind til virksomhedens DNA
  • Skabt en tagline: “Livsbalance. Autenticitet. Sameksistens”
  • Skabt storytelling ud fra DNA
  • Skabt visuelle versioner af storytelling
  • Udarbejdet mediespecifikke historier
  • Udarbejdet content
  • Dannet et grundlag for en marketingsstrategi

KONTAKT OS ⇒

Du har mistet de unge … NU! Medmindre du fangede dem inden for tre sekunder. Så får du yderligere fem sekunder.

Unges attentionspan er otte sekunder. Hvis du vil have dem til at være opmærksomme ud over det, så skal dine anslag sidde i skabet. 

Visuelt er det lidt nemmere. Her skal du fange deres nysgerrighed. Det kræver ikke at de skal læse noget langt og komplekst til at starte med. Husk det; du har tre sekunder.

TRE SEKUNDERS ATTENTION

Virtuly blev grundlagt i 2011 og bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

I dag skaber vi Brandfortællinger; visuelt og kommunikativt. Vi er fokuserede på de ting, hvor vi er unikke og skaber forretningsmæssig værdi.

De fleste virksomheder eksisterer i markeder præget af stor konkurrence. Derfor bliver det sekundære ofte det primære; måden virksomheden præsenterer sig selv bliver vigtigere end de ydelser den sælger. Vi søger konstant, det der får virksomheder til at stå ud fra konkurrencen; visuelt, kommunikativt eller forretningsmæssigt.

HENRIK WORSØE

VIRTULY (CREATIVE MIND & CEO) | hw@virtuly.dk