KREATIV STORYTELLING

KUN JERES HISTORIER GØR JER UNIKKE.

At kunne artikulere virksomhedens DNA er det vigtigste konkurrenceparameter. Det sekundære bliver det primære.

ALT ER ET SAMARBEJDE

HVORDAN VI SAMMEN  SKABTE “REVERSED INNOVATION.”

We are incredibly fortunate to collaborate with Virtuly, our fantastically creative and inspiring partner. Their innovative spirit and vision have truly elevated our brand to new heights. One of their most remarkable contributions was the creation of our identity phrase, “Reversed Innovation,” which perfectly encapsulates who we are and what we stand for.

Virtuly’s ability to think outside the box, combined with their collaborative approach, has been nothing short of transformative for our brand. We deeply appreciate their dedication and are proud to continue this inspiring journey together.

Pia Laursen

AFYX THERAPEUTICS (Board Member & SVP Marketing)

Branche: Biofarmaceutisk

Samarbejdspartnere:
Pia Laursen, SVP Marketing
Claus J. Møller-San Pedro, CEO

Web: https://afyxtx.com

Sammen har vi på storytelling:

  • Fundet ind til virksomhedens DNA
  • Skabt en tagline: “Reversed Innovation”
  • Skabt storytelling ud fra DNA
  • Udarbejdet mediespecifikke historier
  • Udarbejdet content
  • Dannet et grundlag for en marketingsstrategi

KONTAKT OS ⇒

En virksomhedsejer fortalte, under afslappede omstændigheder, om hans typiske arbejdsdag. Snakken gik igen og igen på en farverig, højt-elsket, 79-årig medarbejder, der havde meget svært ved at sidde stille. Blandt andet om at medarbejderen, samme dag, havde fået to friske bananer med af konen, så han kunne komme af med en begyndende snue. Og historier om en tid som boksepromoter, røde lædernederdele, at altid placere aben hos en kollega, osv. Ejerens fortællinger malede en historie af virksomheden, der var langt mere relevant end de produkter de til dagligt sælger.

TO FRISKE BANANER MOD SNUE

Virtuly blev grundlagt i 2011 og bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

I dag skaber vi Brandfortællinger; visuelt og kommunikativt. Vi er fokuserede på de ting, hvor vi er unikke og skaber forretningsmæssig værdi.

De fleste virksomheder eksisterer i markeder præget af stor konkurrence. Derfor bliver det sekundære ofte det primære; måden virksomheden præsenterer sig selv bliver vigtigere end de ydelser den sælger. Vi søger konstant, det der får virksomheder til at stå ud fra konkurrencen; visuelt, kommunikativt eller forretningsmæssigt.

HENRIK WORSØE

VIRTULY (CREATIVE MIND & CEO) | hw@virtuly.dk