EXECUTIVE PITCH DECKS

TRICKET ER AT SENDE DE RETTE SIGNALER.

Dit investor-pitch eller executive-præsentation virker kun hvis æstetikken og dynamikken er med.

NÅR NOGET STORT ER PÅ SPIL

VI BYGGER ELLER FORBEDRER PITCH DECKS TIL LEDELSER OG INVESTORER.

Vi sætter en ære i at få forretningsforståelse, komposition og æstetik til at gå op i en højere enhed. 

Vi arbejder med et bredt kundesegment, der skal alt lige fra at skulle rejse treciferede millionbeløb i kaptial, over virksomheder der skal sælges for markante millionbeløb, til præsentationer af markedsanalyser, direktionsrapporter og visuelle marketingsplaner. 

Her mødes erfaring, kreativitet, forretningsforståelse og æstetik. Derfor stoler folk på at vi skaber den værdi de forventer – og mere til.

Henrik Worsøe

VIRTULY (CEO)

Hvad vi gør:

  • Vi sætter præsentationens storytelling op i en logisk komposition
  • Vi bygger eller forbedrer de kommunikative budskaber
  • Vi forbedrer den visuelle historie
  • Vi laver – hvis aftalt – de underliggende markedsanalyser o.l.

Pitch decks vi har udarbejdet eller optimeret:

  • Initial Public Offering (IPO)
  • Investorslides
  • Venture Capital-præsentationer
  • Mergers & Acquisitions
  • Portefølje-pitches
  • Product offerings
  • Markedsanalyser inkl. Magic Quadrants, SWOTs mv.
  • Marketingplaner og Playbooks
  • Forretningsmodeller
  • Software Requirement Specifications
  • Messe-præsentationer
  • Rapporteringsskabeloner
  • Brandskabeloner
  • M.fl.

    KONTAKT OS ⇒

    Et pitch deck er en kort præsentation, der giver potentielle investorer, kunder eller interessenter et overblik.

    Som leder ved du sikkert dette: din virksomhed eller idé har brug for finansiering. Ofte vil denne finansiering komme fra eksterne kilder – dvs. mennesker, der ikke er venner eller familie. Det betyder, at du bliver nødt til at kommunikere dine ideer til potentielle finansfolk på en måde, der gør dem begejstrede for at investere i din virksomhed. 

    Med andre ord skal du bruge et pitch deck.

    EVNEN TIL AT SKABE BEGEJSTRING

    Virtuly blev grundlagt i 2011 og bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

    I dag skaber vi Brandfortællinger; visuelt og kommunikativt. Vi er fokuserede på de ting, hvor vi er unikke og skaber forretningsmæssig værdi.

    De fleste virksomheder eksisterer i markeder præget af stor konkurrence. Derfor bliver det sekundære ofte det primære; måden virksomheden præsenterer sig selv bliver vigtigere end de ydelser den sælger. Vi søger konstant, det der får virksomheder til at stå ud fra konkurrencen; visuelt, kommunikativt eller forretningsmæssigt.

    HENRIK WORSØE

    VIRTULY (CREATIVE MIND & CEO) | hw@virtuly.dk