MARKETINGSTRATEGIER

STRUKTUR SKABER STÆRKE RESULTATER.

En veldefineret strategi giver svar på,
hvor vi skal hen, hvordan og hvornår.

KREATIVE IDÉER OG STRUKTURET EKSEKVERING

VI FIK ØJNENE OP FOR HELT NYE MÅDER AT PROMOVERE KLUBBEN.

Copenhagen Golf Center har et kæmpe potentiale, som vi har haft svært ved at få vist til omverdenen. Med Trackman i alle driving range-båse og lækre omgivelser, vil vi meget mere med banen og partnernetværket.

Henrik Worsøe og hans folk har været utrolig inspirerende og passionerede omkring at ville skabe forandring. Med kreative idéer har vi fået etableret en plan, som vi nu løbende eksekverer på.

TIM CARD

COPENHAGEN GOLF CENTER (CEO)

Branche: Sport & Fritid

Samarbejdspartnere:
David Poke, Klubpro & Partnernetværk
Tim Card, CEO

Web: https://cgc-erhverv.dk

Sammen har vi omkring marketing:

  • Fundet ind til virksomhedens styrker
  • Skabt partnermodeller
  • Fundet triggere, som andre golfklubber ikke benytter sig af 
  • Skabt en storytelling ud fra DNA
  • Udarbejdet mediespecifikt content, herunder brug af influencere og drone
  • Omdannet partner-hjemmesiden
  • Bygget en marketingsplan
  • Bygget en Marketing Playbook
  • Dannet et grundlag for vækst

KONTAKT OS ⇒

I VIrtuly møder vi årligt ufattelig mange virksomhedsledere og -ejere. Hos os er glasset nok altid halvt fyldt. Vi ser muligheder for at vinde hele brancher for næsten alle vi møder. Det er vores opfattelse, at sådan ser lederne og ejerne det også helt oprindeligt. På et tidspunkt kan der dog ske det, at der går operationelle opgaver og problemer i det. Det lange sigt bliver til et kort spil. Det dræner de fleste. Det var jo ikke det de drømte om. Selv om vi, synes vi selv, er enormt skarpe til kommunikative og visuelle budskaber, samt at forstå forretning, så handler det allerførste oftest om, at vi sammen får skabt en ny energi og tro på det hele. 

DET HANDLER OFTE BARE OM AT FÅ NY ENERGI

Virtuly blev grundlagt i 2011 og bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

I dag skaber vi Brandfortællinger; visuelt og kommunikativt. Vi er fokuserede på de ting, hvor vi er unikke og skaber forretningsmæssig værdi.

De fleste virksomheder eksisterer i markeder præget af stor konkurrence. Derfor bliver det sekundære ofte det primære; måden virksomheden præsenterer sig selv bliver vigtigere end de ydelser den sælger. Vi søger konstant, det der får virksomheder til at stå ud fra konkurrencen; visuelt, kommunikativt eller forretningsmæssigt.

HENRIK WORSØE

VIRTULY (CREATIVE MIND & CEO) | hw@virtuly.dk