TJEN PENGE PÅ
DIN KREATIVITET + PERSONLIGHED
Vores mission er at lave bedre content for virksomheder. Vi har opgaver på tværs af alle platforme, der bare venter på dig.
Udfyld kontaktformen. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Det afhænger af hvilken type content du er god til, men essensen er at du skal være god til at lave content på en eller anden vis.
Det er en fordel, hvis du forstår hvad der rør sig på sociale medier, kan se kreative twists i oplagte situationer og forstår dit publikum.
Dit arbejdssted afhænger af opgaven, der foreligger. Ofte vil det være dig selv, via din kreativitet, der finder det rette sted til at løse opgaven. Du har altid et team til at hjælpe dig via vores community-gruppe og direkte beskeder.
Sommetider mødes vi på kontoret, i byen eller online til brainstorms eller socialisering.
Vi arbejder med tre typer ansættelsesforhold.
Hvis du får opgaver nu og da, kan du enten få en ansættelse som tilkaldevikar til en aftalt timeløn.
Den anden mulighed på denne type opgaver er arbejde som freelancer, hvor du får et aftalt beløb per opgave. Det kan du enten fakturere til os via din egen virksomhed eller fx. indgå aftalen via Upwork.
Slutteligt er der mulighed for fastansættelse, hvor muligheder opstår.
Vi leverer det content vi dybest selv gider at se/læse/høre på. Så svaret er: Ville du selv være engageret, hvis du så dit content?
Du står dog ikke alene. Vi har gruppechats og direkte sparing. Typisk sidder content ikke lige skabet i første forsøg. Sammen gør vi det bedre.
Hvis det hjælper budskaber, så meget gerne. Content er storytelling, og mange historier kræver flere involveret.
Vi har tre typer ansættelsesforhold, der dikterer rammerne for hvor meget du tjener. De går ofte hånd i hånd med opgavetyper vi har.
Demo: En kunde får en billig smagsprøve, hvor vi - og du - beviser hvad vi kan med henblik på et dybere samarbejde.
Content: En kunde bestiller en mængde content, som vi derefter producerer. Her er tale om en mere markant mængde timer, som du kan lægge. Denne type opgaver opstår typisk efter en Demo.
Kampagner: En kunde bestiller en kampagne på, typisk, 3-12 måneder, hvor vi løbende laver hele kampagneoplægget, tidslinjen for udrulning og sørger for at få det til at ske. Her ligger ofte en markant mængde timer hver måned, og fastansættelse kan komme på tale.
Inden for content har vi - overordnet set - tre typer:
Demo: En kunde får en billig smagsprøve, hvor vi - og du - beviser hvad vi kan med henblik på et dybere samarbejde.
Content: En kunde bestiller en mængde content, som vi derefter producerer. Denne type opgaver opstår typisk efter en Demo.
Kampagner: En kunde bestiller en kampagne på, typisk, 3-12 måneder, hvor vi løbende laver hele kampagneoplægget, tidslinjen for udrulning og sørger for at få det til at ske.
Ja. Du står ikke alene. Vi har gruppechats og direkte sparing på alle opgaver. Typisk sidder content ikke lige skabet i første forsøg. Sammen gør vi det bedre.
OM OS
Virtuly blev grundlagt i 2011 og er en virksomhed, der er bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.
I dag er vi fokuserede på at nørde med de ting, hvor vi er unikke:
- Mission Kreativt Content: Vi vil revolutionere kedelige platforme, som fx LinkedIn, med Content Creators, der taler til de brugere alle arbejdspladser higer efter de kommende år.
- Æstetiske fodaftryk Vi har ikke glemt at (gen)udvikle hjemmesider, marketing-strategier, præsentationer, lave grafiske designs og opsætninger med det æstetiske, og den forretningsmæssige værdi, i fokus. Det har vi gjort siden 1998 med fokus brugeroplevelse og forretningsmæssig værdi.
- SEO-automation, automatiseret søgemaskineoptimering, der fuldstændig smadrer den gamle opfattelse af SEO som "det lange seje træk."
HEJ@VIRTULY.DK
VIRTULY APS
SYDVESTVEJ 104
2600 GLOSTRUP
TLF: 50 520 300
HEJ@VIRTULY.DK
LINKEDIN | INSTAGRAM | BLOG
© 2011-2024 VIRTULY APS, en del af PARTNERGRUPPEN APS