KREATIVT CONTENT ADSKILLER
JERES VIRKSOMHED FRA MÆNGDEN

Vores mission er at lave bedre content for virksomheder. Vi har et omfattende netværk af Content Creators, der passer lige ind til den stil du forventer.

Hvad leder du efter? Svar på tre spørgsmål nedenfor.

1: Hvilken type content leder du efter?

2: Hvilke former for content leder du efter?

3: Hvilke platforme er det relevant for?

12 + 5 =

CONTENT TIL FREMTIDENS BRUGERE

Vi skaber ungdommeligt indhold til virksomheder, især på LinkedIn, men også andre sociale platforme – enten som en service/kampagne, i takeovers eller i one-offs.

Gen Z & Y er dem alle gerne vil ansatte, så de sætter præmissen for hvilken vej platforme skal udvikle sig – og det er markant anderledes end det medie vi oplever pt.

Vores Content Creators har generationstroværdighed, holdninger og laver kreative, tilpassede kampagner. Der er en markant diskrepans mellem hvad “de gamle” og Gen Z forventer, ergo også en konkurrencemæssig fordel at vinde, ved at omfavne forandringerne tidligt.

TILTRÆKKE GEN Z

Content skal være friskt.

For at tiltrække morgendagens medarbejdere og beslutningstagere må man lade den unge generation ændre platformes udtryk. Det har vi vores egne Content Creators til.

BLUE OCEAN

Se bl.a. LinkedIn som en platform, der er på vej til at blive et social medie.

De unge vil dominere det, så dem der svømmer først ud i “blue ocean” taler til fremtidens medarbejdere og kunder. 

ÆGTE MENNESKER

Nutidens business-lingo kredser sig om troværdighed, faglighed og funktionalitet, krydret med arbitrære samfunds-perspektiveringer.

Gen Z & Y vil have noget, der rammer dem følelsesmæssigt, på godt og ondt. 

HIGHLIGHTET INDHOLD

Vores Content Creators lever af at highlighte indhold de finder på diverse platforme, der taler i øjenhøjde med GenZ.

Med vores Content Creators skaber vi det indhold og kan senere highlighte virksomheden og/eller personen bag,

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi laver content fra alt lige fra startups til børsnoterede virksomheder. Fællesnævneren er at det er virksomheder, der ved at slaget om markedsandele står på det content potentielle kunder og kommende medarbejdere eksponeres for. Vi arbejder på dansk, engelsk og spansk.
Content, eller indhold, er det du bruger på hjemmesider, marketingsmateriale, sociale medier, professionelle platformen, i nyhedsbreve mv. Kreativt content dækker over den proces, der gør at vi ikke bare kommunikerer som alle de andre, men forsøger at skabe en platform, hvor virksomheder står ud i forhold til mængden.
Ja, det kan du. Udfyld https://virtuly.dk/kreativt-content/ og så går vi internt i brainstorm-mode. Vi involverer dig i processen, så forventningerne er afstemt.
Ja, det må du. Udfyld https://virtuly.dk/kreativt-content/ og så finder vi en, der minder om det du er i markedet efter, som du kan snakke med.
Ja, vi laver marketingkampagner, der bygger en historie op, som vi gerne vil kommunikere. Kampagner indeholder typisk en kreativ proces, der fører til en Marketing Playbook, der giver svar på hvilket content, der skal produceres og publiceres.
For os er kreativt content lig story-telling. Vi bygger en historie op, som vi gerne vil kommunikere. Story-telling indeholder typisk en kreativ proces, der svarer på hvilken perception, der skal skabes. Det fører til en Marketing Playbook, der giver svar på hvilket content, der skal produceres og publiceres.
Vi søger konstant at øge vores pulje af dygtige, kreative Content Creators. De fleste får (mod penge) et par demo-opgaver til at vise hvad de kan. Hvis det går godt, sætter vi dem på kampagneopgaver, enten som freelancere eller via ansættelse.
Vi har typisk en Content Creator, der ejer opgaven. Sammen med resten af teamet brainstormer vi omkring kreative vinkler. Fra det kommer der normalt et udkast, som vi derefter sammen justerer til indtil vi alle er tilfredse.

OM OS

Virtuly blev grundlagt i 2011 og er en virksomhed, der er bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

I dag er vi fokuserede på at nørde med de ting, hvor vi er unikke:

  • Mission Kreativt Content: Vi vil revolutionere kedelige platforme, som fx LinkedIn, med Content Creators, der taler til de brugere alle arbejdspladser higer efter de kommende år.
  • Æstetiske fodaftryk Vi har ikke glemt at (gen)udvikle hjemmesider, marketing-strategier, præsentationer, lave grafiske designs og opsætninger med det æstetiske, og den forretningsmæssige værdi, i fokus. Det har vi gjort siden 1998 med fokus brugeroplevelse og forretningsmæssig værdi.  
  • SEO-automation, automatiseret søgemaskineoptimering, der fuldstændig smadrer den gamle opfattelse af SEO som "det lange seje træk."

 

HEJ@VIRTULY.DK

+45 50520300

Henrik Worsøe

CEO & Founder → @

ELLIOTT GILBERG

Lead Content Creator → @

MIKKEL LARSEN

Lead Content Creator → @

EMILIE ANDERSEN

Lead Content Creator → @