BEYOND LIMITS

VI ER ALTID KLAR MED EN VILD OG KREATIV IDÉ.

Vi er en aktivt deltagende ejerkreds af kreative popcornhjerner, der gerne vil helt ud og blafre i vinden.

EN UDFORDRING, EN IDÉ, ET FILMHOLD

DA VI HOPPEDE UD SOM EXECUTIVE PRODUCERE PÅ EN DOKUMENTAR-FILM.

Vi har kørt Deux Mille-community’et op siden 2016 og opnået bl.a. 45.000 følgere på Instagram. Det handler udelukkende om at cykle bjerge over 2.000 meters højde.

Tidligt tænkte vi; kan nogen mon cykle 100 på et helt år? I efteråret 2022 skrev en franskmand en sen  aften. Få timer senere havde vi aftalt, at han ville cykle alle 198 bjergtoppe over 2.000 meter, i Pyrenæerne og Alperne, i ét stræk, uden hjælp.

En måned senere besluttede vi for at sende et filmhold i baghjulet på ham de kommende sommer. Og det gjorde vi så. Dokumentaren kommer til at handle meget mere om livsvalg end selve udfordringen; hvordan der er veluddannede mennesker, der ikke vil være en del af den (for dem) parallelle verden.

Henrik Worsøe

VIRTULY (CEO)

Hvad vi gør:

  • Vi så et hul i et overfyldt cykelmarked
  • Vi satte, og byggede, et community op
  • Vi begyndte at starte unikke events
  • Vi introducerede High Altitude World Championships
  • Vi investerede i en dokumentarfilm
  • Vi gjorde det ud fra ren passion
  • Vi eksekverer uge ud, uge ind

Hvad sker der med dokumentarfilmen:

Den er work in progress. Hvor og hvornår kan ikke engang vi selv svare på endnu.

KONTAKT OS ⇒

Folk, der kender os godt, ved at vi bevæger os i spændet mellem en enorm kreativitet og stor forretningsforståelse. Vi synes selv vi har et endnu vigtigere aktiv; vi er villige til at stå på mål for de idéer og koncepter vi foreslår, og eksekvere på dem.

Hos os får du altid begejstrede snakke og idéer. Alt kreativitet sker sammen. Vi får energi af folk, der kommer med energi, og vi giver energi tilbage. Det er et fantastisk svinghjul at være i. Ikke alle idéer bliver til noget konkret, men alle idéer føder nye tanker.

POPCORN-HJERNER

Virtuly blev grundlagt i 2011 og bygget op fra bunden omkring vores ønske om at udvikle unikke og kreative løsninger. Gennem årene koblede vi webbureau- og kommunikationsaktiviteter til porteføljen.

I dag skaber vi Brandfortællinger; visuelt og kommunikativt. Vi er fokuserede på de ting, hvor vi er unikke og skaber forretningsmæssig værdi.

De fleste virksomheder eksisterer i markeder præget af stor konkurrence. Derfor bliver det sekundære ofte det primære; måden virksomheden præsenterer sig selv bliver vigtigere end de ydelser den sælger. Vi søger konstant, det der får virksomheder til at stå ud fra konkurrencen; visuelt, kommunikativt eller forretningsmæssigt.

HENRIK WORSØE

VIRTULY (CREATIVE MIND & CEO) | hw@virtuly.dk